Czwartkowe refleksje


Po czwartkowej wspólnotowej Drodze Krzyżowej napisała do nas Ania, dzieląc się swoim doświadczeniem z tego czasu.  
Jestem nowa, w czwartek byłam drugi raz na spotkaniu Wspólnoty Świętego Pawła. Od samego początku zauroczyliście mnie swoją miłością, radością i uwielbieniem Jezusa. W otaczającym nas świecie bardzo brakuje osób takich jak Wy, tak mocno wierzących i kochających Boga.
W czwartek przeżyłam z Wami najpiękniejszą Drogę Krzyżową w swoim życiu, była wyjątkowa. Po raz pierwszy doświadczyłam obecności, bliskości Boga i prawdziwie przeżyłam mękę Chrystusa. Dopiero dzięki pięknie poprowadzonej przez Was Adoracji Krzyża i Drodze Krzyżowej, zrozumiałam sens Ukrzyżowania i Zmartwychwstania Pana Jezusa, Jego męki, Jego cierpienia, Jego poświęcenia i miłości do ludzi. Porównania każdej stacji do rzeczywistości, do problemów nas otaczających w przeszłości i teraźniejszości były niesamowite, do tego cudowne świadectwa. Łzy ciekły mi po policzku ze smutku, że Chrystus musiał za nas tak cierpieć i ze szczęścia, że Bóg postawił na mojej drodze Was i mogłam przeżyć coś niesamowitego, czego co zawsze brakowało mi w Kościele. Dziękuję Wam z całego serca za to piękne przeżycie, za wzbudzenie i rozpalenie we mnie większej miłości do Jezusa. Niech Bóg ma Was w swojej opiece. Ania.
We Wspólnocie Jego siła. Zapraszamy na kolejne spotkanie już 5 kwietnia 2018r.

ps. Wkrótce na blogu świadectwo Dariusza.


Popularne posty